Webová prezentace byla spuštěna

20.11.2010 20:20

   Mýma rukama za život prošlo mnoho plemen, ať už v útulcích kam jsem jako adolescent chodila venčit a uklízet a muchlat se s psíma sirotkama, nebo psů nalezených kdesi na mé cestě životem, kterým se mi naštěstí vždy podařilo najít buď nového majitele nebo dohledat původního.

     Ale také jsem měla své psy :). Tím prvním byl kříženec středního knírače - Brit ... první pes :) - největší láska. Zpětně si uvědomuji kolika chyb jsem se na jeho výchově dopouštěla. Zemřel mi po 12 letech na nemoc. Následovala německá doga Sára, kterou jsem kvůli mnou nezvládnuté separační úzkosti a také z kariérních důvodů dala po několika měsících do rodiny kde byli stále doma - fuj :(, za to se stydím. Následně Lhasa Apso - Anička, ta bohužel zemřela ve 4 letech na rakovinu mléčných žlaz. Posledním mým psem byla/je Bavorská barvářka Sára, která v současné době bydlí u mého exmanžela.